عشق معجزه زندگی است

زندگی بهشت است برای آنانی که عاشقانه عشق می ورزند،بی پروا محبت می کنند و کمتر از دیگران انتظار دارند. ( لیوبوسکالیا )

عشق معجزه زندگی است

زندگی بهشت است برای آنانی که عاشقانه عشق می ورزند،بی پروا محبت می کنند و کمتر از دیگران انتظار دارند. ( لیوبوسکالیا )

روانشناسی
همسرانه
ایده سورپرایز
تربیت فرزند
باما همراه باشید

ایده عاشقانه چهارم

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۰ ب.ظ


ایده عاشقانه چهارم
🌼پازل چند مرحله ای عاشقانه🌼

مواد لازم:
یک عدد گل رز سفید
یک عدد گل رز قرمز
یک عدد خودکار آبی
یک عدد جعبه کوچک
یک عدد کاغذ
کاغذ سفید به مقدار لازم
تنقلات به مقدار لازم
طریقه ساخت:

جلوی درب منزل بنویسید به علامت ها توجه کن
با علامت هایی راه اشپزخونه رو نشون بدید
کنار گل برگ ها که به شکل قلب هستند ،روی یک کاغذ بنویسید کلمات بهمریخته داخل گل برگ های سفید رو مرتب کن 🌹باگلبرگ های  گل رز  شکل قلب درست کنید
داخل قلب با گلبرگ های گل رز سفید. کلمات بهم ریخته ای درست کنید 
مثل( برو خونه مامانت 🕧ساعت 18 🕧) دقت کنید باید با خودکار ابی اروم بنویسید و یه مقدارهم گل برگ هارو زیاد داخل قلب قرار بدید تا همسرتون برای پیداکردن کلمات بهم ریخته تلاش کنه. زمانی که همسرتون خونه مادرش رفت. از قبل باید با مادر همسرتون هماهنگ کنید که نامه ای مهر و موم شده رو به همسرتون👩👨 بده داخل💌 نامه بنویسید: عزیزم معمای زیر رو حل کن تا بتونی جای من رو پیدا کنی 
 معما می تونه مثلا به این شکل باشه اولین هدیه ای که مادرت بهم داد چی بودش؟ به اتفاق مادرت برو پیداش کن👥(یادتون باشه هدیه ای که از مادر همسرتون می گیرید. رو به خودش امانت داده باشید تا توی همون خونه، همسرتون بتونه پیدا کنه ) داخل هدیه یه جعبه قرار بدید تا به سادگی بشه پیدا کرد. روی جعبه📝 بنویسید که مادر همسرتان  بلند برای بچش بخونه.
📌جمله اول:شما بهترین مادر شوهر /مادر زن دنیا هستیدبا یه عکس ❤
📌حمله دوم: ممنونم که این عشق نازنین رو برای من به دنیا اوردید.
 📌جمله سوم :لطفا بهش بگید  ساعت 18.45 دقیقه بیاد به این ادرس..(آدرسی که می نویسید باید یه آدرس و مکان خاص باشه این مکان می تونه مکانی باشه که اولین بار بهتون گفته دوستت دارم) وقتی همسرتون میرسه از پشت با چندتا. تنقلات ساده باصدای خاصی مثل  پخخخ بترسونیدش و بگید سلااام.میگه چه کاریه کجا بودی درجواب بگید اینجا یه مکان خاصه .می پرسه چه مکانی؟ جواب: اولین باری که بهت گفتم "دوستت دارم" هست، عزیزم همیشه دوستت دارم 
 "دوستت دارم" دقیقا مثل اولین باری که بهت گفتم:" دوستت دارم" تو عشق زندگی منی. و درپایان باهمسرتون قدم بزنید و درمورد گذشته هاصحبت کنید و مقداری تنقلات میل کنید.
*توجه
گل هارو می تونید از کل فروشی گل بخرید که ارزونتر براتون بی افته
من این ایده رو سه مرحله ای درست کردم شما می تونید مراحل پازل رو بیشتر یا کمتر کنید
وپیشنهاد می کنم روز خاص ضمیمه مکان خاص بشه مثلا مکانی که جمله دوستت دارم رو به همسرتون گفتید با تاریخی که این جمله رو گفتید یکی باشه
یادتون باشه یه کارخاص وخلاقانه بهتراز یه کار تکراری و پرهزینه هست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی