عشق معجزه زندگی است

زندگی بهشت است برای آنانی که عاشقانه عشق می ورزند،بی پروا محبت می کنند و کمتر از دیگران انتظار دارند. ( لیوبوسکالیا )

عشق معجزه زندگی است

زندگی بهشت است برای آنانی که عاشقانه عشق می ورزند،بی پروا محبت می کنند و کمتر از دیگران انتظار دارند. ( لیوبوسکالیا )

روانشناسی
همسرانه
ایده سورپرایز
تربیت فرزند
باما همراه باشید

دوران عقد

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴ ب.ظ

دوران عقد آیا دورانی گذراست یا دروانی سرشار از فرصت هاست؟

بانوی قلب من  در زبان دیگران دوران عقد دورانی گذراست که سرشار از شیرنی های تکرار نشدنی است اما بیا ما نسبت به دیگران متفاوت نگاه کنیم، براستی دوران عقد دورانی است سرشار از فرصت هایی طلایی تا ما در این لحظات به کمک هم درکنارهم بوسیله انواع کتاب ها وسمینارهایی که موجب میشوند مردبودن وزن بودن، شناخت تفاوت های جنسیتیمان وهنرعشق ورزی را فرابگیریم.

عزیزم ممکن است در این دوران شیرین عقد تردید هایی در قلبت جاری گردد که آیا براستی من انتخاب درستی برای ازدواج کرده ام یانه؟

مهربانوی من لازم است بدانی ما نباید به تردید های گاه وبی گاهی که درذهنمان جاری میشود توجه کنیم چراکه لازم است یادمان باشد هیچ انسانی کامل نیست ومانیز کامل نیستیم بلکه ما به کمک هم ودرکنارهم کامل میشویم لذا اگر نسبت به من دچار تردید هایی شدی بیاد بیاور که اصل اولیه در زندگی تغافل است یعنی نسبت به تردید ها ومشکلات چشم پوشی کرده  وبجای توجه به نقاط منفی نقاظ مثبت را یاد آورشویم.

ملکه ی قلبم براستی زوج های موفق، موفقیت هایشان را جار نمی زنند یعنی لزومی ندارد ما از شیرینی وخوب بودن همسرمان به دیگران بگوییم چراکه این امور زمینه ساز حسادت ها وچشم زدن ها و.... می شوند که ممکن است حتی برمسائلی اختلاف داشته باشیم که ظاهرش آن مساله است اما در باطن چیز دیگریست.

رویای محقق شده من، ما در دوران عقد علاوه بر شناختن همدیگر نیاز است خودرا بهم بشناسانیم وبهم کمک کنیم تا اطلاع دقیق ودرستی نسبت به همدیگر داشته باشیم که در لحظات زندگی رفتاری مناسب باهم داشته باشیم.

مهربانوی من آگاه باش در اوایل رابطه ما نیازی نست مهمانی های دوستانه متاهلی داشته باشیم که سرانجام این مهمانی ها زبانم لال باب مقایسه همسربادیگری را باز می کند وبیاد داشته باش اگر در روزگاری دچارمقایسه همسرت بادیگری شدی بدان تو از آن دیگری فقط نقاط مثبتش را می دانی ونه نقاط منفیش را که براستی هرانسانی مجموعه ای از نقاط مثبت ومنفی است وبیا برنقاط مثبت همسرت توجه کن وآگاه باش آواز دهل از دور خوش است.

عزیزم بیاد داشته باش بهترین کار ها در امور اعتدال است لذا حتی در رفت وآمدهایمان نیاز است اعتدال برقرار کنیم واگر من میهمان خانه تو وتومیهمان خانه من بودی لازم است قبل از مهمانی رفتن به خانواده ها اطلاع داده شود.

نوای قلبم عشق زن وشوهر ساختنی است وآن عشقی که خداوند به قلب های ما به ودیعه داده است نیازمند نگهدارومراقبت است تا آن را بیشتر کنیم مباد با کوتاهی نتنها از عشق اولیه الهی کاسته شود بلکه دیگر بینمان عشق واحساسی نماند بیا درکنارهم دست دردست یکدیگر محبت وعشق را کسب کنیم وبه یکدیگر هدیه دهیم وبدان عشق ورزی خوصوصی بین ماست اما احترام دردیدگاه عمومی لازم است لذا بیا مراعات کنیم تاعشق را بین خود واحترام را در همه حال در زندگیمان جاری کنیم

امیدوارم این نکاتی کوتاه اما ارزشمند را در زندگی مورد توجه قرار بدهیم تا زندگی ای سرشار از آرامش وعشق را تجربه کنیم.

دوستت دارم

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی